تارتار:از هفته هفتم امروز کهر را می دیدم

 

پيشکسوت پرسپوليس مي‌گويد، سرخپوشان در ديدار با داماش باتجربه‌تر بودند و پيروز شدند. مهدي تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، درباره ديدار پرسپوليس و داماش در دور نيمه‌نهايي جام حذفي فوتبال عنوان کرد: بازي خوبي از سوي دو تيم ارائه نشد که با توجه به وضعيت ورزشگاه عضدي رشت طبيعي بود.

بازي از کيفيت خوبي برخوردار نبود و پنالتي هم که تا حد زيادي با شانس ارتباط دارد. با اين حال بازيکنان پرسپوليس با استفاده از تجربه بالاترشان موفق شده و به فينال راه يافتند. او افزود: داماش در اين ديدار بازي خوبي را ارائه داد و بيشتر زمان بازي صاحب توپ بود.

بسياري از نفرات ديروز داماش همان‌هايي هستندکه در زمان حضورم در داماش زير نظر داشتم. ما بسياري از اين جوانان راشناسايي کرديم و خدا را شکر که براي مردم رشت مثمرثمر بوديم و توانستيم در داماش خدماتي را ارائه دهيم. پيشکسوت پرسپوليس در پاسخ بهاين سوال که آيا مي‌توان اين ادعا را داشت که اگر ژوزه زودتر از اين از پرسپوليس مي‌رفت، شايد پرسپوليس در ليگ از وضعيت بهتريبرخوردار بود، گفت: قبول دارم که پرسپوليس در نيم فصل امتياز‌هاي زيادي را از دست داد، ولي فکر مي‌کنم، مديريت باشگاه پرسپوليس با حفظ ژوزه تا پايان نيم‌فصل کار درستي را انجام داد و واقعا زمان دادن کمتر از يک نيم‌فصل به مربي دور از حرفه‌اي‌گري است. پرسپوليس با فتح جام حذفي مي‌تواند براي سال بعد بابرنامه‌تر براي سه جام نقشه بريزد و براي اين کار فرصت مناسبي دارد. او در پاسخ به سوالي درباره سقوطاحتمالي گهر به دسته پايين‌تر اظهار داشت: زماني که در گهر حضور داشتم، در همان هفته‌ هفتم همهاين روزها را پيش‌بيني مي‌کردم.

مسئولان استاني توجهي به گهر نداشتند و به علت نداشتن تجربه تصور مي‌کردند به هر ترتيبي مي‌توان تيم را در ليگ نگاه داشت. ما هم ديديم مردم استان از ما توقع دارند و با اين شرايط نمي‌توان کمکي کرد و از اين تيم کنار کشيديم. اميدوارم تيم‌هايي که به ليگ برتري مي‌آيند، از مديران، بازيکنان و شرايط حرفه‌اي و باتجربه استفاده کنند.

مي‌بينيد که سه تيم پيکان، گهر و آلومينيوم که سال گذشته به ليگ برتر آمدند، در چه وضعي هستند. در دورود اگر مشکلاتمالي و ميزباني را حل مي‌کردند و از سويي ديگر در نيم‌فصل يارگيري انجام مي‌شد، قطعا تيم در ليگ مي‌ماند اما ديديد که هيچ اتفاقي رخ نداد و اين تيم در آستانه سقوط است. پيشکسوت پرسپوليس در پايان با آرزوي موفقيت براي پرسپوليس در فينال جام حذفي گفت: دوست دارم پرسپوليس قهرمان شود تا دل هواداران و من به عنوان يک هوادار کوچک شاد شود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: